luni, 16 februarie 2009

Ia te uita, Pamantul se roteste invers!


Zbang! Una bucata lovitura in tampla drepta, cu rezonanta in stanga.
De unde vin ideile, dragul mosului? Am impresia ca sunt pe toate drumurile, ca prea le gaseste toata lumea, le masacreaza, diseca si apoi le arunca in ochii mei. Ca sa nu mai spun ca ma dor si ochii. Deja nu mai e amuzant, o sa intocmim o lume a ciudatilor cu idei fantastice, cu mici irizatii de pseudo-something, pseudo-smart, lacrimogene si saruri de greata. Incep sa cred tot mai puternic in zombie...nu gen The Cranberries, ci mai degraba Tutankamon reloaded. Adica, din cate stiu eu suntem in 2009...DUPA HRISTOS! Hai sa ne intergram putin...stiu ca poate e greu, nici mie nu-mi iese, dar macar incercam. Tot ce se poate sa fiu eu extremista si limitata...sau ignoranta(asa am fost caracterizata, eu ma simt destul de bine cu mine) dar...dar...pentru ce toata nebunia? Toti putem. Sau cel putin, oricine cu un punctaj mediu de IQ si ceva literatura la activ. Lucruri marunte, banale, transpuse in cuvinte mult prea incarcate, fardate prea strident. Gandurile tale in cuvintele altcuiva. E un aspect care ma amuza intotdeauna: femeile cu masti. La propriu. Femeia pe care nefardata o recunosti cu greu. Cam asa e si cu scrisul. Se presupune ca te reprezinta; daca il duci la salon de infrumusetare, nu mai e tu si tu nu mai esti el. Dar apoi, poate nici nu vrei sa fie tu, poate vrei doar sa-l faci sa fie frumos ca tu sa fii el(el, cuvantul).
Si atunci, am scris degeaba aici, pentru ca o sa fii acel cuvant frumos doar pe hartie.

2 comentarii: