sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Love story

Mie...asa, personal, nu-mi plac filmele de dragoşti. Sau imi plac, dar cele nesiropoase. Nu imi plac chestiile siropoase in general. Savarinele in mod deosebit.
Imi place Eternal Sunshine of  the Spotless Mind.


Mult de tot!  Ala e un film de dragoste bun. Incepand cu miercuri imi mai place si (500) Days of Summer; nu la fel de mult ca Eternal Sunshine, dar imi place.

(500) Days of Summer e un un film simpatic foc. Daca in majoritatea filmelor este folosita perspectiva fetei, aici totul este privit din perspectiva lui. El este interpretat de Joseph Gordon-Levitt, care mi se pare ca seamana inspaimantator de mult cu Heath Ledger. Este al doilea film in care il vad si continua sa imi faca o impresie buna. Ea este Zooey Deschanel...neinspirat aleasa pentru filmul asta, cred eu; nu prea a reusit sa-mi transmita nimic. Dar, all in all, e un film fain care merita vazut.

Replica Favorita:









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu