marți, 13 aprilie 2010

Iluzionism, magie si alte treburi ce fac lucruri sa dispara

Inceput:  In liceu, dragul meu Profesor de istorie, de fiecare data cand cineva incepea o fraza cu "Deci...." aplica una bucata lovitura de toroipan. Mi-e tare doar de Dl Hociota...si chiar si de toroipan....

Cuprins: Deci, ieri de dimineata aveam in portmoneu 500 de bani de hartie, in traducere libera, euro.
Azi mai am in portmoneu fix 0 bani de hartie. Doua lucruri am facut cu ei: am platit acoperisul de deasupra capului (acoperis infrumusetat in exterior cu o minunata bulina rosie, ce ma anunta ca ar fi ideal sa nu fiu aici cand s-o cutremura pamantul) si prestigioasa institutie de invatamant supraevaluat...pardon, superior, cunoscuta intre prieteni ca SAS.

Incheiere: n-am niciun nume de magician in cap, insa fac pariu cu oricine ca am facut sa dispara banii astia mai ceva decat un magician.

Note de subsol: pentru banii astia am intins gratioasa-mi mana la ai mei acasa, aflandu-ma in statutul de masterand fara loc de munca.

2 comentarii: