vineri, 4 decembrie 2009

Monster's Ball

Dupa ce am vazut comedia cu accente de absurd denumita popular "DEZBATEREA" finala intre cei doi candidati la presedintia Minunii, am zis  ca e cazul sa vad un film pe bune, din cel cu actori, regizor si asa mai departe. Pentru ca descarcasem de ieri -la sugestia cinefilului casei- "Monster's Ball", am purces la a-l viziona.
E un film greut, adica prezinta cateva scene mai dure, si cateva scene de sexualitate explicita (nu stiu daca asta e neaparat un lucru rau, dar in filmul asta nu prea pica bine).
Eu i-as dat nota 9.5, pentru ca am avut mai tot filmul un nod in gat, iar asta e de bine; pe IMDB are doar 7.2.

 R.F.: I've always believed that a portrait captures a person far better than a photograph. It truly takes a human being to really see a human being.



Un comentariu:

  1. O singura data am vazut filmul, insa contine niste scene care te vor bantui mult timp dupa ce se termina. La mine se aplica si acum, la ani intregi dupa.

    RăspundețiȘtergere