sâmbătă, 26 decembrie 2009

Pentru al meu Vlad si al sau post

Vlad al meu, iubit si drag,

Acesta este un raspuns la articolul tau, articol care este acesta. Cu o parte din ce ai scris, sunt de acord. Nu pot fi insa de acord cu parerea ta de necactus legata de colinde. In primul rand, nu trebuie sa fii necesarmente credincios, evlavios sau preacucernic pentru a asculta colinde. Sunt oameni programati sa asculte colinde in perioada asta, asa cum spui tu, insa o fac de placere. Hrusca, nu poate si nu scoate altceva pentru ca sunt foarte putini ascultatori de muzica made in Cenaclul Flacara, iar din colinde scoate si el un ban. Sunt oameni programati la ascultat colinde romanesti, Hrusca asta canta, colinde romanesti, deci e o realitate fireasca sa-l vezi la tv. Pe langa celelalte ineptii de la tv generate cu ocazia sarbatorilor de orice fel, Hrusca e chiar inofensiv.
Punctul doi, colindele nu prea se pot schimba. Pentru ca sunt traditionale, nu comuniste. Si traditia d-aia e traditie, sa ramana asa cum se afla. Nici colindele americane nu se schimba. Au cu totul alta muzicalitate, versuri, insemnatate, dar sunt aceleasi.
Punctul trei, te indeamna la pocainta sau la religiozitate, pentru ca macar in proportie de 50% ar trebui sa fii astfel in perioada sarbatorilor. Sarbatorim Nasterea Domnului, suntem crestini, avem Craciun - nu neaparat in ordinea asta. Daca am fi evrei, am avea Hanukkah. No more Craciun, no more colinde. Colindele nu vor disparea odata cu parintii nostri; poate nu vor mai fi cantate de Hrusca, insa vor continua sa existe.

Punctul patru: mi-am incheiat postul combativ sau contracarant sau...tepos.

Sa stii ca tot te iubesc! Enorm! :D

Cu drag,
cactus

3 comentarii: