luni, 11 ianuarie 2010

a fi sau a nu fi... Ce?!?!?

Măi dragă...ce-i cu femeile? A luat-o razna regnul feminin? În ultima vreme tot ce vad şi aud sunt fie extra-mega-feministe ori anti extra-mega-feministe(cunoscute şi ca "urâtoarele de femei" ). Ori tot ce aud e: bărbaţii sunt...[ştim cu toţi diversele animale cu care sunt asemănaţi, printre cele mai populare fiind dragalaşul porculeţ], nu ştiu să se poarte [un mitocan, nu-mi trage scaunul când mă aşez, nu-mi deschide portiera, aşteptă să achit eu nota de plata...păi de unde să mai ştie ce mai vrei tu, păpuşică, dacă în permanenţă îi turui cât de independentă eşti!?!], sunt infideli [eu mereu încerc să fiu cât mai atrăgătoare şi el tot se uită după diverse pe stradă...din păcate, aici nu am cum să-l dezvinovăţesc pe inculpat], n-au pic de gust estetic [de parcă dacă nu i-ai spune tu, n-ar şti săracul ce bluză să ia pe el] şi punctul culminant: NU MĂ ÎNŢELEGE!!! [aşteaptă de la mine să-i spun tot, ar trebui să înţeleagă ce am, fără să îi spun. Aici, din păcate, mă încadrez şi eu. Doar că am descoperit o treabă cu fetele/femeile: dacă le laşi în supărarea/depresia lor acolo, îşi revin singure, fără ca masculul sa fie nevoit să-i cumpere flori si ciucalată]. Partea cealaltă a monedei e cea în care, tot o EA afirmă sus şi tare: femeile sunt proaste, nişte mironosiţe care aşteaptă totul de la el, care nu ştiu să managerieze o relaţie, care ar trebui să accepte bărbaţii aşa cum sunt...una peste alta, sunt femeile care se consideră mai presus de suratele din prima categorie, motiv pentru care ţin să le arunce ţărână în ochi.
Drept să spun, sunt mai orientată să le înţeleg pe anti extra-mega-feministe, că parcă-s mai realiste pe ici pe colo. Cred eu şi că orientările astea au un substrat, că mai degrabă sunt dispuse fetili care au avut câteva experienţe urâtele, sau le-au fost povestite experienţe urâte, să considere bărbaţii porcuşori. Cred şi că multe femei "apărătoare de bărbaţi" afirmă asta sus şi tare pentru că este cool. Şi mai cred că e amuzant pe alocuri să generalizezi, să fii feministă sau anti-feministă, sau misogin sau mai ştiu eu ce, dar că deseori se exagerează în cel mai absurd mod.
Aşa că...ce a fost la început, oul sau găina? Eu cred că maimuţele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu