duminică, 24 ianuarie 2010

invazia caciulilor blanoase

Am tot zis ca intr-o zi am sa numar cate persoane purtatoare de caciuli blanoase am sa intalnesc. Nu are sa-mi reuseasca, pentru ca mereu imi alearga mintea pe milioane de carari...insa tot am remarcat numarul considerabil. Cred ca ele, caciulile blanoase au pandit mult. De cand oamenii au renegat renumitele caciuli rusesti, ele, caciulile blanoase stau si asteapta momentul sa loveasca din nou. Si....si....BANG!!! Au facut-o! Nu discrimineaza, nu ocolesc pe nimeni. Chiar cand crezi ca esti in siguranta, BANG!!! o caciula blanoasa se aseaza confortabil pe capu-ti. Pentru diversitate, poti alege o caciula blanoasa cu urechi; foarte usor poti fi o pisicuta sau un iepuras, in functie de preferinte.
Atentie, deci! Nu poti sti cand vei fi lovit de patima caciulii blanoase!
BANG!!!

P.S.: fara legatura cu caciula blanoasa, insa in legatura cu BANG!!!

2 comentarii:

  1. Vorbesti de alte caciuli blanoase decat alea rusesti? Am purtat si eu din alea o vreme, dar nu am vazut niciuna sub forma unei pisicute sau iepuras. Desi am vazut vulpi pe dupa gat.
    PS I luv u

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e un semn clar ca nu iesi din casa sau ca in Severin nu a inceput invazia. Nu, nu sunt traditionalele caciuli rusesti, tot rusesti sunt ele ca model, dar sunt mai fancy, cool, jme. Treaba de trend dom'le.

    I luv u 2.

    RăspundețiȘtergere