vineri, 28 mai 2010

Facem to(r)tul virtual

Acum 2 zile, dimineata, cand am deschis mail-ul, ma asteptau o multitudine de mesaje de "la multi ani". Mi-au trimis toate publicatiile online la care sunt abonata, toate magazinele si orice alta forma online la care, evident, sunt abonata. Ba chiar si Facebook-ul mi-a spus la multi ani...nu el, personal, dar "prietenii" mei de acolo, da.
E un pic trist...sunt ceva oameni care-si amintesc si ceva mai multi, la care m-as fi asteptat, si care nu(-si amintesc). Dar, ca intotdeauna, cine conteaza, isi aminteste. Si da, fac ceva caz, chiar daca doar in forul meu interior; pentru mine conteaza "la multi ani" ala de pe 26-05.
Revenind la ce spuneam la inceput, oamenii astia iau marketingul in serios! Pai cum sa ma dezabonez eu acum de la ei, cand mi-au spus la multi ani, si unde mai pui, chiar de ziua mea! Cum sa nu am eu o relatie deosebita acum cu ei? Ei ma apreciaza, sunt draguti cu mine, mi-au trimis chiar felicitari virtuale! Prin pretenul Facebook, am primit chiar clatite cu gem si un tort! (si drept vorbind, m-am chiar bucurat de ele)
Iti spun eu, degeaba se da toata lumea peste cap, spatiul internautic e cald si prietenos, nu te raneste, nu te dezamageste, iti este aproape oricand ai un fir de net infipt in...spatele calculatorului.

Va spun eu, ne ducem organului de suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu