joi, 26 august 2010

SIX FEET UNDER

M-am gandit sa scriu ceea ce se cheama o recenzie pentru serialul asta, dar cum nu cred ca ma pricep, am sa fur de pe youtube cateva video-uri, in ideea ca: daca prind "reclamele" astea, o sa prinda si filmul. Informatii mai multe sunt aici si aici.
Este unul dintre cele mai bune seriale pe care le-am vazut si il recomand cu multa raceala - ca-i destul de cald afara - . E greu de ignorat, greu de digerat si impecabil realizat. E un serial care depaseste mult ceea ce general intelegem printr-un serial, de un comic atat de fin si de negru, de un realism atat de netrucat si sincer, incat o sa-mi fie foarte greu sa stiu ca nu am sa mai pot deschide BsPlayer-ul si sa vad ce mai fac Claire, sau David, sau Ruth. E imposibil sa nu indragesti personajele. Mi se pare imposibil sa nu ramai uneori pe ganduri si sa realizezi cat de imprevizibila si incontrolabila e viata, cat de mult incercam sa o facem normala, cat de tare incercam in permanenta sa ne raliem la standarde tot de noi create si cat de multe ciudatenii si nevroze si psihoze incercam sa ascundem, sa vindecam.



Bonus:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu