sâmbătă, 14 aprilie 2012

Ce se mai intampla

Se intampla ca maine e Invierea Domnului si uitam lucrul asta. Au intaietate mancarea, bautura si unde mergem la distractie. Insa in momentul in care se intampla lucruri cel putin ciudate, iti amintesti aspecte din viata ta pe care le-ai uitat sau ai vrut sa le uiti, le-ai ignorat si se pare ca undeva, cineva, are grija mai degraba de sufletul tau decat de altceva. Si m-a lovit, la propriu, evidentul! M-a lovit vechea eu pe care am lasat-o undeva in spate pentru nimic. Si doare cumplit. Si din pacate nu sunt ranile pe care le poate vindeca medicul. Dar din fericire mi s-a oferit timp, lucru pe care nimeni nu ti-l poate da.



Se intampla ca a invadat iepurasul, nu stiu de unde!!! Ce cauta si de unde vine iepurele asta, ca ma obsedeaza in cel mai rau mod! Mos Craciun stiu de unde vine, e si el tot o nascocire de-a noastra, dar mi se pare mai simpatic. Poate pentru ca ne cunoastem de la "inceputuri". Dar totusi... Lucru de-a dreptul ciudat. Cei care merg la Biserica (nu pentru a face a prezenta si ma opresc aici pentru ca am tendinta de a deveni rautacioasa la subiectul asta), la tara mai ales (sau cel putin aici in zona Munteniei) stiu ca pe Sfanta Cruce scoasa din Altar acum de Sfintele Pasti, se aseaza prosoape. Erau prosoape tesute candva, eu le-am prins si p-alea; in ultima vreme erau prosoape cumparate. Dar prosoape. In ultimii 2-3 ani nu stiu exact cum a fost, pentru ca nu am avut prilejul sa vad. Am vazut ieri, pe Sfanta Cruce, niste prosoape cu iepurasul cu oua in brate. HAIDE!!! Las-o balta!!! Eu inteleg ca nu mai exista prosoape de artizanat, dar iepurasul?!?


Se mai intampla, cum spuneam si mai devreme, sa cumparam. Mult, alandala, ca scop in viata. Sa avem masa plina si apoi sa dam de lucru medicilor.  Sa mancam, sa bem, sa ne distram la maxim!!! Lucruri pe care le poti face in orice zi, nu pangari si zilele astea. Pentru ca, vreti nu vreti, pe majoritatea dintre voi, cei care v-au dat viata au luat decizia sa va boteze. Asta inseamna ca v-au "subscris" unei credinte. La care puteti, fireste, renunta. Si faceti-o, daca nu o respectati! Petreceti in orice alta zi, anul acesta va ofera chiar o zi in plus pentru a face asta, folositi-o! Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar nu mi se pare corect; ma simt eu lovita. Nu necesita mult timp de gandire si mi se pare mie pentru majoritatea creierelor. Hotaraste-te! E destul de simplu.


Se mai intampla sa fiu tot eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu