duminică, 22 aprilie 2012

Chiar sunt nascuta in '87

Daca va intalniti cu mine pe strada, da, am terminat liceul, nu am 18 ani! Totusi, ce urmeaza, nu are nici cea mai legatura cu varsta, e vorba doar de a asculta.
Mi-e dor de multi si-mi pare tare rau ca pe multi nu mi-i amintesc.
Sa incepem:
Pasarea Colibri - Ploaia care va veni
Pasarea Colibri - Scrisoare de bun ramas
Semnal M - La fereastra ta

Mihaela Runceanu - Iarta
Mihaela Runceanu si Ioan Luchian Mihalea - Cantec de seara
Grupul Song - Sapte vai si-o vale-adanca
Anda Calugareanu - O portocala
Anda Calugareanu - N-Am Noroc
Dan Spataru - Sa cantam, chitara mea


MIRABELA DAUER - Fotoliul din odaie
Marina Voica - Si afara, ploua
Corina Chiriac - Strada Sperantei
Angela Similea - Un albastru infinit

P.S.: E doar teaser, poate exista un om caruia ii trezeste interesul, dar din pacate suntem aceeasi, mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu