marți, 16 decembrie 2008

Suflet mic

Hai sa facem poze la nisipul de pe strada!!! Poate ne plateste cineva si ne imbogatim. 

Vreau sa scriu despre Iepurasul de Pasti. Ba nu. Despre Mos Craciun vreau sa scriu, despre minunatii oameni din jurul meu, de ieri si de acum cativa ani, caci putini au fost, pe cale de extinctie se afla.

Am anul asta o pata pusa pe Mos. Pentru prima data. Pentru prima data nu vreau sa-l mai ajut; ia sa-si mai caute si alti spiridusi, ca anul asta nu pot gasi "magia" pentru a face cadouri. Nu merge si gata. Vreau doar sa ma ingrijesc de bradul meu familial si atat. S-a cam mirat Mosul de ce lucrez cu jumatate de norma; i-am spus ca de fapt e full time. Am un suflet mic, nu incap multi oameni acolo, a oferi presupune a fi si asa mai departe. 

Da. Nu e nici amuzant, nici inteligibil articolul asta. E doar fireasca observatie, constatare, remarca. 

                                                    

6 comentarii:

  1. Nu ai un suflet mic. Nu e nevoie de o multitudine de oameni în jurul tău pentru a avea un suflet mare.
    A fi selectiv denotă precauţie, denotă poate un strop de teamă, dar în niciun caz micime sufletească.
    Poţi să mă crezi pe cuvânt sau poţi să iei în derâdere cuvintele mele. Însă te-am cunoscut îndeaproape cândva. Şi ştiu că ai puterea de a oferi, deopotrivă cu aceea de a primi.
    Cât despre spiritul Crăciunului şi al cadourilor, mai ai răbdare, va veni şi el cât de curând. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu te cunosc indeaproape si iti acord perfecta dreptate. Ai un suflet mic si negru si hatru. Ma mir, nu cum de te mai suporta lumea, dar cum de te mai suporti tu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma suport. Imi place de mine asa, foarte tare chiar. Ma bucur ca cineva are curajul de a recunoaste ca ma cunoaste cu adevarat. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e un suflet mic...e un suflet frumos...si e al tau si al cui vrei tu sa fie ! printr-o oarecare minune sufletul tau mare si frumos incape intr-o cutiuţă...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sub egida unui comentariu semnat "anonim", nu prea vad unde este curajul.

    Astfel că respectivul comentariu pare mai mult un pamflet de prost gust decât o remarcă cu nuanţă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt anonimul. Iar sufletul Adrianei este asa cum spune ea, cum vrea ea. De altfel, a spus ca sufletul ei este mic pt un numar prea mare de persoane. Dar cei care chiar o cunosc si ii cunosc sufletul, stiu ca acesta este nemarginit de cald si binevoitor. Pt lume este mic, pt cei care il simt este fara limite. Iubesc acest suflet.

    RăspundețiȘtergere