vineri, 12 februarie 2010

let's do the twist



Cu intarziere de o zi, as dori sa medaliez toti locuitorii mult iubitei capitale a minunatei tari, care au iesit in oras; bine, pe cei care nevoiti fiind, au iesit ieri din casa. Celor care n-au avut nimic urgent de facut, nu erau nevoiti sa iasa din casa si totusi au facut-o, le recomand un calduros: mergeti la psiholog (sau daca se impune, la psihiatru, ca da si medicamentatie). Ieri (pentru ca deja azi nu mai era socul ala initial de ieri) a fost crima in Bucuresti. In Venetia macar au gondole. Daca nu aveai masina pusa intr-o parcare subterana sau acoperita si daca la destinatie nu era o parcare subterana sau acoperita, era imposibil sa ramai uscat (singura sansa era zborul). Am facut echilibristica - sau cum sa mergi pe marginea unui "lac glaciar" pe o fasie de 15 cm de zapada, am incercat sa ma amuz de nebunia de pe strazi - cucoane si gagicute cu cizme cu toc cui sau fuste -  mi-am pus serios in gand ca la vara sa invat sa innot si intr-un final am ajuns la metrou - cu ghetele ude pana la glezna, e de la sine inteles. N-am spus ca si ploua, nu? Ei bine, ploua, ca doar am zis ca medaliez toti "plimbaretii" de ieri si medaliile nu se dau asa, oricum.
Acestea fiind spuse, azi deja a fost piece of cake...fara medalii azi!

Daca cumva v-a scapat deschiderea Gogului azi, au inceput Jocurile Olimpice de iarna 2010, de acolo din tara aia frumoasa unde m-as duce si nici ca-as mai veni, si anume Vancouver, Canada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu