duminică, 14 februarie 2010

program de sfarsit de saptamana

Cum n-am iesit niciunde zilele astea doua de se cheama weekend, am stat cu ochii in ecranul meu de 15 inch si m-am uitat la filme...si am vazut filme simpatice.
Am sa le insir in cele ce urmeaza:
The Hurt Locker n-as putea spune ca m-a impresionat... Poate am sa mai arunc un ochi peste el ca poate mi-a scapat mie ceva.



It's complicated mi-a placut, mai ales ca l-am vazut sambata dupa-amiaza :) si e Meryl Streep acolo, deci nu poate fi decat sweet. Un mod amuzant de a privi divortul, dar mai ales perioada de dupa divort, atunci cand esti la varsta de mijloc si de obicei perspectivele sunt limitate...nu e cazul personajelor filmului.





An Education pe care tocmai l-am vizionat si despre care n-as putea spune ca e ceva nemaipomenit. Se vrea a ridica probleme, dar nu merge atat de departe incat sa le transforme in drame, e british si cam prea presarat cu prejudecati, dar are o coloana sonora foarte, foarte simpatica.



Piesa de rezistenta a fost insa A Serious Man. E prezentat ca o comedie neagra...e taciune!!! Am ras un pic, dar nu prea a fost ras. N-as sti sa spun exact despre ce este vorba, insa pot spune cu certitudine ca e metaforic si foarte bine facut - ca un indiciu este opera fratilor Coen, asa ca  daca ai mai vazut ceva facut de ei si nu ti-a placut, nu-ti mai bate capul si nu pierde 106 minute din viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu