luni, 21 iunie 2010

5 la 1 leu

Mi-a aratat fratele meu ieri o melodie amuzanta tare (imi pare mie):

Asculta mai multe audio Muzica

Plecand de la melodia asta, ma gandeam sa fac o propunere managerilor de mall: sa mai faca un etaj, cu paturi. Da, da! D-alea de dormi in ele. Pentru ca au dreptate mare oamenii astia cu melodia lor; chiar sunt...fiinte, care nu pot fara mall. La noi mall-ul e o institutie! Nu esti acolo, nu existi! Ce sa faci in serile din saptamana, dar mai ales, ce sa faci in weekend, daca nu sa mergi in mall? Foloseste la orice mall-ul asta: de la a te afisa, a shoppingui, a agata, a fi cool, insa totul, impetuos necesar, sa fie opulent, grandios!
Nu pot sa

inteleg, ma depaseste total chiar, placerea de a te plimba cu barcuta in mall. Cum adica? Te imbraci tu asa frumos, esti gigea, si mergi intr-un loc acoperit, cu lumina artificiala, cu A/C, aglomerat, sa te plimbi pe "lac"?!?
Mergi pentru un amarat de suc, in mall? Ca si cum n-ar fi orasul plin de terase, carciumi si altele.
Nici macar n-am sa mai intru la categoria vestimentatie si discutii la un volum suficient de puternic cat sa fie receptionat de toti cei aflati involuntar in perimetrul tau - c-apoi, fiecare pune pe el ce si cum considera, iar pentru nesimtire nu s-a gasit leac - .
Pentru ca se intreba cutiutza daca n-ar putea Romania sa fie o tara vintage, eu inclin sa cred ca nu! Prea multi "artisti" si prea putin simt estetic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu