miercuri, 30 iunie 2010

Just like a...gummy bear!

Am intreprins acum 2,5 minute o numaratoare si am ajuns la concluzia ca sunt ceva oameni care nu ma plac (+ altii de care nu stiu eu). Si m-am intrebat de ce.
Mi s-a spus ani la rand ca sunt un om bun, doar n-am sa renunt acum la idee. Si-apoi, parol, daca-ajungi sa ma cunosti, sunt chiar simpatica! Poti sa ma suni in miez de noapte, si am sa fiu langa tine, sa-mi plangi pe umar - asta daca printr-o minune voi auzi telefonul. Vorbesc mult, asa ca, daca ai nevoie de un aparat de radio eco, poti apela cu incredere. Imi plac berea, pescuitul si masinile sau cumparaturile si barfele, asa ca, nu conteaza sexul, poti apela - cum altfel?! - cu incredere. Stiu cate putin din toate, asa ca putem purta conversatii pe marginea a diverse subiecte. Atat timp cat nu ajungem la sentimetalisme, tradari, posesivitati, sunt, cum spuneam si mai sus, simpatica. Am, fireste, si defecte, ca orice obiect de uz casnic, dar sunt scrise cu litere mici, undeva in josul paginii, doar n-am sa le scriu eu aici cu CAPS LOCK!!!
Asadar, sunt gri, ca voi toti de altfel (exceptand oamenii negri).Cum de sunt oamenii care nu ma plac? Ma intristeaza acest aspect al vietii si as vrea sa-l remediez prin aproape orice mijloace!

4 comentarii:

  1. esti o fetita tare simpatica! poa' sa zica lumea ce-o vrea!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o fetita tare simpatica...pentru cine nu te cunoaste :-"

    RăspundețiȘtergere
  3. Dincolo de ideea postului, tin in brate o creatura cu scutec la fund ce chitaie intr-una si bate din palme sa ii pun din nou "hitul" ce incheie articolul. Cat despre cei care nu te plac, da-i incolo de fraieri! Acel "aproape" scris cu caractere minuscule ar trebui sa fie si mai indescifrabil :).

    RăspundețiȘtergere