vineri, 11 iulie 2008

...whatever!

1000 de cuvinte aruncate, cu care am sa te ucid. Si imi va placea. 2 secunde ingemanate pe care am sa le tai in mici bucatele. 1 dorinta. Doar una singura. Dumnezeu a facut pamantul in 6 zile si S-a odihnit in a 7-a zi. Pentru un mar renunt la nemurire. Si ma vand pentru 1 idee.
10 seringi in creier. Si boala. Sufar de prea multa viata. 
Adevarul se vindeca, nu mai plange. Se vindeca. Oricum.
Sunt cu taisul pe inima ta. In 3 zile am sa-ti fac realitatea. In a 4-a plec.
70 de soapte fara inteles. Boala... Prea multa viata. 60 de minuni, dintre care 5 false.
Din tarana esti...si zilnic te calci in picioare. Ce fericire, esti incaltat.
Imbatranim zilnic. Suntem fericiti. Semanam seminte de ura. Maine avem fructe.
55 de fructe de ura nasc teama. Nu am incredere. Respir. Boala... Multa viata.
Vezi? 3 culori amestecate cu negru. Construim. Darmam...Construim din nou. A ramas un singur cuvant. Esti mort, ce bine!
99 de certitudini, fluturi si un curcubeu. Boala... Viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu