miercuri, 3 septembrie 2008

File din cartea albastra de pe masa (1)

Cum am invatat sa fac baloane din guma de mestecat

Destul de greu am invatat. Ca si mersul pe bicicleta, datul pe gheata si ...cam atat. Coarda nici acum nu stiu sa sar si inca imi e frica sa ma urc intr-un topogan inalt. Sunt un antitalent al oricarui joc cu mingea. Sunt plictisita, un pic ambigua si total neinteresata. Mai pasiva decat am fost vreodata. Nu pentru ca as fi avut vreo revelatie latenta ci doar pentru ca am obosit.
Vedeam totul si pe oricine in propriul mod, colorat si dulce. Stiu cum sunt oamenii, imi dau seama, mai lesne sau nu, insa eu consideram orice om bun, frumos. Niciodata nu imi aminteam raul, dimpotriva.
Dar m-am plictisit. Nu pentru ca as considera ca e timpul sa ma ocup de mine insami. Nicidecum. Ci pentru ca oricum fiecare are o parere extra buna despre el. Eu deja aduceam un surplus.
Plictisita...poate indiferenta. Cunoscuti sau nu, am fobie de orice inseamna contact interuman. M-am plictisit sa mai raman siderata la orice noua minune pe care ai mei semeni o pun in scena.
Destul de greu am sa invat, insa imi va reusi. Imi voi aminti si voi vedea doar ce mi se prezinta. Poate.
Cel putin, baloanele de guma ma fac fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu