luni, 27 octombrie 2008

fetita

Probabil fetita nu are nicio vina, insa regizorul... Daca te determina sa faci ceva e sa NU faci copii, ca poate ajung asa. 

Cu ce am ramas eu dupa vizionarea stimabilei? Ca daca ungi cateva felii de paine nu prea groase, pe o singura parte cu Linco, nici macar nu poti musca din felie(fetita se straduieste sa reuseasca, mai mai sa dea pe ea, ca asta ar fi lipsit, sa-mi arate cum mi-ar sta cu Linco pe bluza), iar daca esti pretentios poti adauga dulceata de capsuni  (CĂPŞÚN, căpşuni, s.m. Plantă erbacee târâtoare din familia rozaceelor, cu frunze trifoliate şi cu flori mici albe, cultivată pentru fructele ei comestibile. Fructe care se numesc CAPSUNEEEEE ) SI salam. Am cateva motive intemeiate sa cred CA CApsunii si salamul nu merg impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu