marți, 6 octombrie 2009

everything is illuminated

Am vazut serile trecute doua filme simpatice tare. Amandoua sunt destul de scurte, insa binedispun instant.
"Everything is illuminated" mi-a placut in primul rand pentru ca seamana ca stil cu filmele lui Nemescu (nu am sa spun mai mult despre Cristian Nemescu pentru ca e un subiect care ma intristeaza grozav). E un film amuzant si usor pueril la primul contact. Daca Al Doilea Razboi Mondial, antisemitism, uciderea evrilor sunt teme tragice, acest film reuseste sa te pastreze senin pana la sfarsit.
Replica favorita: (de fapt sunt doua)
- I'm a vegetarian.
- You're a what?
- I don't eat meat.
- How can you not eat meat?
- I just don't.
- No meat?
- No meat.
- Steak?
- No...
- Chickens!
- No...
- And what about the sausage?
- No, no sausage, no meat!
- What is wrong with you?

- What is it?
- Soviets.
- What happened?
- ...Independence.



"Corps Bride" nu pot spune ca se apropie de "The Nightmare before Christmas", insa e in acelasi stil, care imi place enorm! Totusi, parca mai bine arata Nightmare before Christmas, cu toate ca e realizat cu 12 ani inainte. Ce nu mi-a placut la Corpse Bride este ca dureaza 76 de minute!!! Cum 76 de minute?!? Putin, putin de tot! Insa compenseaza cu doi actori pe care ii iubesc: Johnny Depp si Helena Bonham Carter (si pe care abia ii astept in Alice in Wonderland).
Replica favorita:
- Hildegard, what if Victor and I don't like each other?
- Hmpf! As if that has anything to do with marriage. Do you suppose your father and I "like" each other?
- Surely you must, a little.
- Of course not!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu