sâmbătă, 3 octombrie 2009

P E R F E C T ! ! !

Perfect asa! Iubesc sambetele in genul celei de azi. E toamna si ploua si e frig. Nici platit n-ai iesi din casa. Bine. Nici platita n-as iesi din casa. Ma pot bucura insa de niste lucruri, mai mult decat as face-o in oricare alta zi. Pot sa pierd vremea in fata calculatorului cu o cafea caldaaa. Sa imi bucur ochii cu niste reviste glossy online, site-uri si alte treburi de la "ei", americanii. In zile de genul asteia sunt girly. Atat de girly cat pot eu, dar sunt. Nu. Nu imi vopsesc unghiile roz si nici nu incerc farduri. Dupa ce termin de uitat - in zile ca asta nici nu intru in depresii gen "mama care m-ai facut fara noroc in lume si m-ai nascut pe plaiul Mioritei" - imi place sa citesc ceva amuzant sau sa vad un film simpatic - usurel, fara psihologie si drama ca s-a dus la naiba starea de sambata ploioasa de toamna si nu asta e scopul. Daca si gatesc ceva bunut, sambata mea e...wow! perfecta. Da, da. Exista si perfectiune. Daca nu e, o fac eu.

Post-scriptum: hai sa mai copilarim! Unde ne grabim!?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu