luni, 1 martie 2010

regula de impartit flori

1 al lui Martie e simpatic...acum si de 8 vezi cel mai mare numar de barbati inflorati. Cara, amaratii de ei cu ambele maini, in dinti, in spate flori de diverse forme, marimi, culori...si asa mai departe. Merg cu capul ridicat tantos sau cu privirea in pamant, fie mandrii de minunatele veleitati de gentleman fie oropsiti de soarta de a fi barbati la inceputul lui martie. In premiera, anul acesta, n-am primit nici macar frunza de floare...am suferit, ce-i drept...pentru ca daca dimineata puteau fi vazuti barbatii cei descrisi mai sus, seara a fost a femeilor care carau, in brate, spate sau dinti "prada". Ce aveam eu in spate era un rucsac...bun si ala, practic, incap multe in el. Tot in premiera, mi-a fost dat sa vad anul acesta "a oferi flori preferential, in functie de...functie". Mai pe larg, unde imi desfasor eu activitatea mult indragita este un colectiv majoritar feminin. "Sefu' ", care e el sef, e mascul. Dimineata am vazut pe un birou buchete de diverse marimi si culori. Ma gandeam: ce dragut, o sa primim un martisor. Dar nu. Ba deloc. Martisoarele erau destinate altor categorii, nu subalternilor. Nu o "primavara frumoasa", nu tu snur. Nu. Florile se dau preferential, colegilor de pe aceeasi treapta sau superiorilor. Noi, subalternii, suntem asexuati. N-as putea spune decat ca am fost uimita. Ceva gen zona crepusculara. Mi-am scuturat capul, mi-am dat cu apa pe fata si am zis: ok...am mai pus un minus, alaturi de multe alte minusuri zilnice.
Asa ca, daca prin absurd, mai exista cineva dornica de o floare si nu a primit-o, sa-mi dea un mail...fac eu cinste.
Si daca tot stai 10 ore langa niste FETE/FEMEI, fa un minim gest de bun simt si cumpara un ghiocel sau un martisor de 1 leu. E doar o data in an.

Un comentariu:

  1. Imi pare rau ca nu am fost langa tine sa-ti dau un ghiocel frumos. Dar promit sa ma revansez cand ma intorc. Cat despre trollii de care ai vorbit mai sus...n-ai cu cine!
    Ub!

    RăspundețiȘtergere