vineri, 26 martie 2010

stai ca mi-am amintit!

Vai, vai, ce mi-am amintit acum de un fapt anume, ce ma enerveaza, anume! Stim cu toti expresii gen: "Mie nu-mi place de Leo DiCaprio". N-ar fi asta problema, nu-ti place fizicul omului, asta e. Lucrul serios si trist este ca expresia asta inseamna: "eu sunt cool, nu ma indragostesc de tipi de la tv, nu sunt ca celelalte fete care mor dupa un macho. Eu sunt deasupra acestei lumi atat de superficiale, care iubeste un barbat doar pentru ca e frumos". Pai de ce asa? Ca baiatul ala joaca bine, chiar foarte bine. Si in fond, cam asta e profesia lui, e actor. Eu banuiesc ca ar cam vrea sa-l placi ca actor, nu ca papusica. Eu sunt mai gura bogata asa, recunosc ca-mi plac multi actori, ba chiar si mai multe actrite. Sunt oameni frumosi si talentati. Mie-mi place de mor si Al Pacino...mi se pare o barbat frumos, in cel mai catchy mod posibil. Deci, zic sa ne mai racorim si sa lasam superficialitatile astea (vroiam sa zic "sa va" si "sa lasati").

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu