sâmbătă, 13 martie 2010

There's no wonderland here...

Am luat o piatra-n gura si am fost la maaaarele AFI PALACE...Drumul Taberei, ca pana la Cotroceni mai e, sa vad Alice in Wonderland. Nu de alta dar il astept de ceva vreme...ca doar aveam asteptari mari: Tim Burton, El Unico - Johnny Depp, simpatica Helena Bonham Carter. Ce am regasit a fost muzica tipica unui film de T. Burton si un Johnny Depp in niciun caz la intregul potential...insa daca nu ar fi fost actorii, chiar ca as fi iesit dezamagita rau. Amuzant pe ici-colo, insa fara efectele la care m-as fi asteptat - in afara de un moment la inceput si unul la final, restul, destul de...plat. N-am regasit "visarea" la care m-as fi asteptat, frumusetea ingenua sau sensibilitatea...e ca si cum Tim Burton a mizat pe numele din distributie si doar atat...ca un lucru facut de mantuiala. E foarte posibil ca filmul sa aibe incasari maricele, dar asta doar datorat renumelui regizorului si cast-ului. Mi se pare mare pacat sa intri cu niste asteptari si sa iesi...pe jumatate multumit...ce ma "supara" e ca s-ar fi putut, ar fi putut sa fie minunat...dar e ca si cum filmul asta a fost facut pe jumatate.
R.F.: You were much more... muchier. You've lost your muchiness.


4 comentarii:

  1. Nu intereseaza pe nimeni ca tu ai fost la film, cu atat mai mult parerea ta total neprofesionista. Mai lasati-va de bloguri gen jurnal, nimeni nu da doi bani pe viata voastra personala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Punctual sa-ti raspund:
    1. Probabil ca nu intereseaza pe nimeni ca am fost eu la film, insa nici nu ma asteptam sa fie de interes general.
    2. Nu scrie niciunde si nici nu am afirmat eu vreodata ca as fi vreun profesionist intr-ale cinematografiei. Nu e un articol scris pe un site de profil, nu isi reclama niciunde vreo valenta de critica de film.
    3. "Mai lasati-va de bloguri gen jurnal, nimeni nu da doi bani pe viata voastra personala." Daca asa ai vazut tu blogul meu, ca un jurnal, cu atat mai grav pentru optica ta. Evident ca nu da nimeni doi bani pe viata mea personala, ca nu am publicat-o niciunde... Nu am sa ma refer la sensul lui "nimeni nu da doi bani pe viata voastra" pentru ca mi se pare din start o afirmatie nefondata si malitioasa.

    In concluzie, Sergiu, singurul lucru pe care il pot spune citind comentariu tau, este ca imi pare sincer rau ca ai ajuns aici si iti recomand calduros sa nu mai repeti greseala. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. 4. Doar am vrut sa-ti dau peste nas si sa te fac sa ajungi pe blogul meu. :)

    RăspundețiȘtergere