marți, 26 iunie 2012

Avem ochii inchisi, drumul in cunosteam prea bine, asa cum ceasul isi cunoaste bataile. Am incaltat verdele, am imbracat mirosul ploii. Hilara pregatire pentru un moment atat de stramb, cu o griamsa ce se vrea suras. Cautam ceva, o urma de idee, de gand. Mi-am dat seama mai tarziu ca iti cautam ochii. I-am gasit ascunsi, in spatele unei salcii in care locuia o cucuvea.  Erau desenati in joaca, cu linii ascutite, de mana unui copil neindemanatic si poate putin imbufnat. Aveam senzatia clara ca am unul din acele cosmaruri in care stii ca visezi dar nu te poti trezi si sfarsesti macelarit. Eram sigura ca am ceva sa-ti spun, pitit undeva sub talpa, doar ca nu mai stiam pentru ce am venit. 
Un hocus-pocus colorat in verde-neon si rosu-strigator-la-cer m-a trezit. Am scapat cu viata de data asta! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu