luni, 11 iunie 2012

"Pentru totdeauna" e relativ, intotdeauna.

THE NATIONAL - About Today
Incet si singura. Am timp sa analizez. Zidesc totul, incet, in mine, pentru mine. Pun din ce in ce mai multe pietre, ce devin treptat mai grele. Nici nu mi-am dat seama cat de multa nevoie aveam de asta.
The National - Sorrow


Cu o bucată de cretă, desenăm o linie. Continuă sau întreruptă.
-------------------------------------------------------
Aici e aniversarea lacrimilor de ploaie
Atunci cand cobori in salina
Astepti sa gasesti acolo
O mica zana de plastilina
--------------------------------------------------------
In urechile tale au crescut frunze
Dar te strig in continuare
Pana ce buzele imi vor sangera
Sub acoperisul meu de ploaie
------------------------------------------------------
Bate in ochiul meu drept pana sta sa se sparga
Asa voi vedea amurgul din fiecare lucru nevazut
Bate cu dalta in pieptul meu
Un cuib de randunele vreau sa fac din el.
-----------------------------------------------------
 Aluneca primavara sub copacii cu radacinile in sus
Calcam pe flori
De nu-ma-uita
Sunt fluturi multicolori, cu zilele de ieri in spate
O parte din degete rasfirate
Pe verdele ce inunda pietrele sparte.
-------------------------------------------
E aceeasi gura cu care am gustat
Ciresele, merele, pe tine.
Lipit acum de incheietura mainii mele
E firul de iarba din gradina lucrurilor interzise
Pasim usor, sa nu trezim inorogii cu aripi de porumbel.
---------------------------------------------
Am batut la poarta cerului
Cu ciocanul meu
De lemn dulce.

Ingerii dormeau
pe pleoapele tale
Se nasc stele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu